Persbericht: Effectory ook in 2011 op de FD Gazellenlijst

Suzanne Mancini

Effectory, marktleider in medewerkersonderzoek en een grote speler op het gebied van (intern) klantenonderzoek, is dit jaar opnieuw een van de FD Gazellen, de snelstgroeiende organisaties van Nederland. De FD Gazellen zijn een initiatief van het Financieele Dagblad, creditratingbureau Graydon en ABN AMRO. Financieel gezonde organisaties worden hiermee beloond. Effectory staat voor de zevende keer op de lijst.

Organisaties die zich FD Gazellen mogen noemen moeten een omzetgroei van minimaal 20% in drie jaar behalen. Daarnaast dienen de organisaties financieel gezond te zijn, een positief netto resultaat op de jaarrekening te behalen en goed betaalgedrag vertonen.

Vertrouwde naam op de lijst

Effectory is inmiddels een vaste naam op de lijst omdat het structureel aan deze voorwaarden voldoet en één van de snelstgroeiende organisaties in Nederland is. Guido Heezen, directeur van Effectory, reageert op het goede nieuws: “We zijn natuurlijk ontzettend blij met dit resultaat. Ondanks het economische klimaat, zijn we trots te kunnen zeggen dat ook dit jaar onze omzet toeneemt. En dat terwijl er in de branche juist flinke klappen vallen.”

“Deze nominatie is een erkenning voor onze mensen!”

Geheim van het succes

Hoe is dit resultaat behaald? Heezen: “We denken dat het aanhoudende succes van Effectory vooral te maken heeft met de loyaliteit van onze klanten, de energie van onze 160 medewerkers en de innovatiekracht van onze organisatie. Effectory investeert meer dan 15% van de omzet in innovaties van zowel product, proces als techniek. Het is en blijft een grote uitdaging om de aanhoudende groei en het huidige marktleiderschap te behouden. Daar werken we, samen met onze medewerkers, elke dag keihard aan. Zeker het afgelopen jaar is er extra inzet getoond. Deze nominatie is dan ook een erkenning voor onze mensen!”